rozpoznani modulovaneho signalu

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:48:59 CET 2004

Pokud bych ty tri frekvence znal a daly by se alespon priblizne vygenerovat
(vsechny najednou + na dalsich trech dratech jejich dvojnasobky), resil bych
to filtrem s prepinanyma kondenzatorama. Kdysi davno, kdyz tady jeste Conrad
neprodaval krystaly na DCF, jsem delal prijimace jako superhet s MF 12,5 KHz
a tohle jsem daval jako filtr. Sirku pasma lze menit zmenou jednoho odporu a
rezonancni kmitocet je odvozeny od procesoru. Filtr ma 2 nectnosti:
1. maly dynamicky rozsah
2. citlivost na liche harmonicke.
jinak jsem s tim delal i vazané obvody a reprodukovatelnost zapojeni byla i
bez nastavovani vyborna (pri B = 12 Hz)
                                                             Andel

> FFT by mozna mohla fungovat - resp. urcite, ale nejsem si jisty
implementaci
> do PICu tak, aby to bezelo v realnem case. Kdysi jsem si vsiml v
Application