Technologia vyroby peciatky

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:48:58 CET 2004

Takze sa mi konecne podarilo zohnat tu foliu (60Sk za A4, svine).

Bohuzial ju nebudem moct pouzit. Vyrobil som si totiz predny panel z plechu,
ktory je uz nastriekany a nieje hladky ale ma hrbolatu strukturu. Potom ta
folia neprilne dokonale. Ale vyuzijem ju pri dalsich konstrukciach.

Dakujem vsetkym za cenne podnety.

PK.