Nekolik otazek

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:55:07 CET 2004

Krystalova prenoska ma pracovat naprazdno, minimalne do 1MOhmu. Kdyz ma
zvukovka mensi odpor, bude to bez hloubek. Na mensi odpor se da prizpusobit
pripojenim paralelni kapacity, ale v pomeru kapacit klesne napeti. Je take
mozne ji zatizit tak az se mezni kmitocet posune nad 12 KHz (snad 3,3 KOhmu)
a pripojit prenosku na korekcni zesilovac RIAA. Potom by ten prubeh mohl byt
i presnejsi, ale nevim jak to bude se sumem.
Andel

Zdravim, mam nekolik otazek a nevim kam se obratit, tak to zkousim tady :)

Prvni otazka:
    Jak ma byt zatizena krystalova prenoska ? Musi mit zesilovac nejaky
specialni prubeh (neco jako RIAA) ? Kdyz poustim desku pres vlastni
zesilovac gramofonu, tak hraje v ramci moznosti perfektne, kdyz ale prenosku
zapojim na vstup zvukove karty, tak to hraje dosti divne :( chybeji hloubky
a stredy. Muze nekdo poradit ?

A druha otazka:
    Cim se daji nahradit tranzistory RFP15N05 a RFP15P05 ? Jsou to mosfety,
doplnkova dvojice. Jiste dalo by se to najit v katalogu, ale ja moc mosfetum
nerozumim, takze nevim co se muze lisit a co ne, co je dulezite a co
podruzne. Je to na zesilovac pro sluchatka dle Shelona D. Stokese. Ma nekdo
s timto zesilovacem nejake zkusenosti ?

Predem diky za odpovedi a doufam ze to neni moc mimo tema :)

Sasa

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.

---