Plosne spoje

AZE aze
Středa Březen 17 11:52:50 CET 2004

Pro ucely kusove vyroby pro vyvoj apod. pouzivame bezne tisk
z tiskarny HP4L, ktera na rozdil od jinych
laserovek velmi dobre kryje (pouze s orig. tonerem),
tisknu to na obycejny pauzak A4, pak to dam na cca 30 minut
do 5l plechovky s trochou toluenu na dne a spoje pak delam
beznym zpusobem fotocestou...

Ing. A. Zeravik, ELTEX electronics

----- Původní zpráva -----
Od: <Serych@Panska.CZ>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Odesláno: 2. května 2000 11:00
Předmět: RE: Plosne spoje

Vim, ze odpovidam trochu mimo misu, ale treba to na inkoustu take pomuze. U
nas byl znamy problem s vlasovymi trhlinkami na tisku plosnaku z laserovky
jednim kolegou vyresen velmi elegantne. Vytiskne se to proste dvakrat a
folie se daji na sebe. Pravdepodobnost, ze by se trhlinky udelaly na stejnem
miste dvakrat je temer nulova a odpadaji neprijemne operace naparovani
acetonovymi parami atd.

Jakub Serych