Plosne spoje

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:52:48 CET 2004

At 11:00 2.5.2000 +0200, Serych@Panska.CZ wrote:
>Vim, ze odpovidam trochu mimo misu, ale treba to na inkoustu take pomuze. U
>nas byl znamy problem s vlasovymi trhlinkami na tisku plosnaku z laserovky
>jednim kolegou vyresen velmi elegantne. Vytiskne se to proste dvakrat a
>folie se daji na sebe.

No nevim, ale tim se urcite neda dosahnout dobre presnosti. Kdyz nebudu uvazovat nepresnost sestaveni tak urcite zacnou byt problemy s difrakci a navic i jen jeden pauzak ma celkem velky 'utlum' pro UV. Pokud se daji dva na sebe, prinejmensim se to bude muset svitit delsi dobu.
BTW:Temer nejdulezitejsi je dukladne pritisknuti predlohy k emulzi. Jak to nekde odstava, uz je obrazek neostry. Pouzivam na osvit takovy dve desky z 10mm silneho plexi s tesnenim. Mezi ne dam plosnak s predlohou, vyvevou odsaju vzduch a zavru kohoutek a muzu vyvevu odpojit. Vakuum tam bez problemu vydrzi po dobu osvitu a neprekazi mi zadna hadice, coz je vyhodne, pokud svitim oboustranne pl. spoje.

>Pravdepodobnost, ze by se trhlinky udelaly na stejnem
>miste dvakrat je temer nulova a odpadaji neprijemne operace naparovani
>acetonovymi parami atd.

Ja pouzivam misto acetonu toluen, coz neni az tak neprijemne ;-)))) Trhlinky pak opravuju cernym fixem na plosnaky.
BTW: Je zajimave, ze nekdy vytisknu plosnak skoro bez trhlinek a nekdy je to hotova katastrofa. A pritom to delam porad stejne ...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv