porucha modemu II - vyriesene

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:52:46 CET 2004

Takze som tu vstupnu cast "pretransformoval" do podoby vhodnej na pozeranie:
http://www.golf.miesto.sk/modem/Sysgr33k.gif

Kto ma takyto modem, nechcem malovat certa na stenu, ale isto sa mu to zide.
Teraz je mi to uz jasnejsie. V serii s tym mostikom je nejaka suciastka (K1,
podla kolegu jazyckove rele a asi na 100% ma pravdu), ktore zrejme ostalo
zlepene.

Moment ...

Poklepal som po nom a ono sa to rozpojilo. Taiwansky shit. Takze pribalim
zakaznikovy este hodinarske kladivo, aby v pripade poruchy po nom najprv
poriadne poklepal:)

Vie niekto blizsie vysvetlit, kedy sa aktivuje? A pripadne podla jeho popisu
poradit, kde sa da kupit, alebo nejaku nahradu, pripadne ho uplne nahradit
niecim spolahlivejsim bezkontaktnym? Na Inete o tom neviem nic zohnat.

Dakujem vsetkym za pomoc.

Pavol Kollar.