Stejnosmerny motor

Karel Dudasek dudasek
Středa Březen 17 11:52:44 CET 2004

On Fri, 5 May 2000, Petr Krc wrote:
> Jestli ma vinuti ve statoru i rotoru, mel by bezet i na stridavy
> proud. Jestli ma ve statoru permanentni magnety, bude potreba
> ten proud nejdrive usmernit.
> Vzhledem k uvadenemu napeti se da predpokladat, ze plati to prvni.
> Dobrym predpokladem je take statorovy svazek slozeny z plechu.
Prave ze ma dve vinuti, ale uz nemuzu ani doma najit (to jsou ty uklidy,
s likvidaci nepotrebnych sesitu), jak se bude chovat, kdyz zapojim ty dve
vinuti do serie nebo paralelne. Pripadne jestli nepotrebuje nejakou dalsi
soucastku. Ale je to vyrobek tady z Nachoda, snad mi odpovi na mail.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek@vtopu.army.cz      Karel.Dudasek@dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 812
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 22509