Tlakove piezo snimace

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:52:44 CET 2004

S podobnou folii jsme pred x lety delali mereni sily kontaktu u velkych
stykacu (smerovy stykac u lokomotivy). Normalne se to meri mincirem.
Presnost byla nic moc, podle toho jak se to mezi ty kontakty strcilo. Muselo
se to vyhodnotit ihned. Nakonec jsme jim udelali mincir s tenzometrem, aby
si z mereni mohli vypsat protokol, a byl klid.
                            Vlada Andel,   www.mirnet.cz/vaelektronik