Mereni pomoci osciloskopu ???

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:52:43 CET 2004

Hello Snail,

úterý, 9. května 2000, you wrote:

SI> Ted jsem si primym merenim potvrdil, ze signalova zem a krabice osciloskopu
SI> jsou vodive spojeny. Skryva se za tim nejaky hlubsi smysl, krome celkem
SI> pruhledne snahy hamizneho vyrobce zajistit si dostatecny odbyt nahradnich
SI> dilu, zejmena vstupnich zesilovacu?

Jooo, to musis mit poradny osciloskop. Ja mam C1-77 (Sdelano v CCCP) a
ten ma nejen oddelenou kostru od krabice, ale vzhledem k tomu, ze je
mozne ho pripojit k elektrocentrale 24V 400Hz, tak je i oddeleny od
site. Takze zadne oddelovaci trafo nepotrebuju (i kdyz ho stejne mam).

Je pravda, ze na tom osciloskopu neni skoro poznat, jestli je signal
sinusovka nebo obdelnik, ale to je druha vec :-))))

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://3274652741/ales
        ICQ:64650313

Pozor !! Tato zprava obsahuje viry. Necist !!