Mereni pomoci osciloskopu ???

AZE azeravik
Středa Březen 17 11:52:42 CET 2004

Musim to potvrdit, tato UPS neni On-Line, prestoze to o ni tvrdi prodejci
(pred nekolika lety jsem o tom vedl spor se zastupcem fy APC
na Invexu v Brne), ale ma vystupni napeti temer
sinusove, coz je od ni hezke (ty mensi levnejsi maji jen obdelniky
s mezerou), a skutecne nejde vypnout. Taky rychle prepina ze site
na baterie bez nejakeho skoku napeti.
Vypinac - nevypinac je asi nejaka moda u zapadnich
vyrobcu, protoze se bezne setkavam s tim, ze napr. vypinace
pristroju vypinaji sekundarni stranu sitoveho trafa (Deck TC-WR765S SONY),
nebo v lepsim
pripade blokuji jen spinany zdroj, pokud tam je (jehl. tiskarny LQ EPSON),
nebo se jen zhasne display (nekolik let stary sat. receiver PACE 900
má ve vypnutem stavu prikon 11W a pritom ani nenapaji konvertor).
Kdyz mate takovych spotrebicu vic vcetne ruznych adapteru
pro napajeni antennich zesilovacu, HiFi zarizeni a TV
ve stavu StandBy a podobne, dela to za rok peknych par kWh....

Pekny den preje Ing. A. Zeravik

> Sam tomu neverim, zda se mi, ze memic v UPS Smart jede jen pri vypadku a
jinak se jede primo na.sit a oznaceni OnLine je obchodni tah.

> Pro zajimavost jednou jsem zmeril spotrebu UPS Smart 700 pri vypnutem
stavu a ono to zere skoro 25W !!!