Mereni pomoci osciloskopu ???

milan.klesa@ct.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:52:42 CET 2004

Zdravim,

-----PUvodni zprava-----
Od: k.kral
Odeslano: 11. kvEtna 2000 10:24
Komu: hw-news
Kopie: k.kral
PRedmEt: Re: Mereni pomoci osciloskopu ???

>Sam tomu neverim, zda se mi, ze memic v UPS Smart jede jen pri vypadku
a jinak se jede primo
>na.sit a oznaceni OnLine je obchodni tah.
Abych pravdu rekl jak je to presne nevim, ale podle meho zalezi hodne
na typu, co tady mam UPSky
(APC Smart a Victron) tak v podstate se vsechny tvari jako kdyz by
bezel menic porad a v pripade
potreby (nebo poruchy) jde udajne zapnout Bypass, cilize by se meli
pripojit primo na sit, jinak kdyz kouknu
do PowerShutu tak ukazuje napeti na vstupu a napeti na vystupu.

>Pro zajimavost jednou jsem zmeril spotrebu UPS Smart 700 pri vypnutem
stavu a ono to zere skoro 25W !!!
tohle jsem jeste nezkousel, ale v okamziku, kdy mam UPSku pripojenou na
sit, tak ma nejspis snahu udrzovat
baterie pri zivote, tudiz dobijet pokud je potreba atd...

ByE milan