Favorit - porucha elektroniky

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 11:52:37 CET 2004

Ja se mel zakernejsi zavadu, nekontaktil mi jeden z kontaktu vedoucich z
rozvodne desky, resp. nefungoval kontakt v kabelovem svazku. Zkus nejen
uchyceni konektoru v desce, ale primo i jednotlivych kabelu, resp. pinu, zda
drzi v konektoru a nejsou povylezle.

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)
Presto jeste porad nestartuji.

Civka relatka od benzinove pumpy dostava napeti, ale ani jeden kontakt nema
+12V, pravdepodobne je to zasluha imobilizeru. Nepodival byste se nekdo do
chytre knizky, ktera pojistka prislusi benzinove pumpe? Zkusim propajet tu
rozvodnou desku s pojistkama a relatkama, uvidime. (Kdyz to tak hodnotim,
ten imobilizer byly vyhozeny penize.)