Sony KV-M2161K

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:52:34 CET 2004

Hello Plsek,

?tvrtek, 18. kv?tna 2000, you wrote:

PM>         Schema primo k teto TV nemam, ale 140 V neni nijak velka hodnota,
PM> zalezi jakou mas obrazovku (rozmer). Kdyby to napeti bylo vyssi nez ma byt
PM> tak by ti opet shorel ten tranzistor ani bys nemrkl. Korekce zkresleni V/Z
PM> a vlastni rozmer se nastavuje odporovymi trimry nekde pobliz koncoveho
PM> stupne H.R. V kazdem pripade je tam na to IO (snad TDA 4950 nebo BA4558
PM> ...). Myslim, ze by to tam melo byt oznaceno.
PM>         Ale pred nastavovanim jeste promer okolni soucastky jestli
PM> neshorelo jeste neco jinyho (seriove odpory ...).
No, tak uplne s vami nesouhlasim. Napeti byva tak okolo 100V, a to, ze
je obraz hodne roztazeny do stran svedci o tom, ze to napeti JE
vysoke. Tranzistor BU508 to klidne vydrzi. Horizontalni rozmer se
vetsinou nastavuje civkou, a ne odporama. Ale v tomto pripade bych
spis snizil ve zdroji (trimrem) napeti tak na 100 - 110V, popripade na
takovou hodnotu, az by mel obraz spravny rozmer.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://3274652741/ales
        ICQ:64650313

Pozor !! Tato zprava obsahuje viry. Necist !!