Menic 12V/230V

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:52:31 CET 2004

>V GM Electronic maji menic se zatizitelnosti max. 100W tusim za 3.500 Kc,
>coz je si myslim mnoho.
To je strasne relativni pojem. Kdyz to clovek kupuje, tak se 3.500Kc zda
moc, ale kdyby to mel za ty penize vyrabet, tak ho budou bolet ruce ;-)
Nebo se snad chystate zvednout hozenou rukavici?

>Skoda, ze neprodavaji samotna trafa. Vinout se mi ho ani
>nechce, ani nemam drat a jadro. Ostatni clovek ma nebo si koupi.
Vinout doma trafo a lovit k obedu zver kusi jiz patri neodvolatelne
minulosti ;-). Ostatne nedalo by se pouzit normalni sitove trafo 230/2x12V?

>Adresa pro objednani stavebnice:
>Alan Kraus
>AK Design
>Na Berance 2
>160 00 Praha 6
>tel.: 02/22812202
Ta adresa je velice podobna 'redakci' zluteho A-Radia. Nemaji tam uz
nahodou zavedeny e-mail?

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49?58'28" North, 14? 4'35" East