C pro 8085

Lukas Burda burdal1
Středa Březen 17 11:52:29 CET 2004

> To mi zni jako inzerat z rubriky seznameni - mlada pohledna blondyna hleda
> lasku na cely zivot. Auto, chata a tuzexove konto vytano ;-).

> J. Hanzal
>
> P.S. Z toho, ze hledate C _nebo_ Pascal bych usoudil, ze nemate jeste ani
> radku zdrojoveho textu. Na te 8085 tolik trvate proto, ze hardware je jiz
> hotovy? Ptam se zejmena proto, ze obcas se vyskytnou dotazy podobneho
> charakteru, a pak vyjde najevo, ze dotycny nasel ve sklepe stangli starych
> integracu a rozhodl se je zhodnotit tim nejkomplikovanejsim zpusobem.

Omlouvam se za velmi zpozdenou odezvu. Bohuzel toto byl e-mail,
ktery se dal cekat. Nic neresici a zbytecne obtezujici ucastniky
konference. 8085 je opravdu moje stara laska a protoze mam furu
volneho casu, chci si postavit pocitac zalozeny na tomto
procesoru. Pokud by zalezelo jenom na me, priklonil bych se k
tomu, aby odpovedi psali jen ti kdo maji opravdu co rict a ne ti kteri
jen zbytecne zatezuji konferenci. Pokud si chcete popovidat o
vsem moznem, tak tak cinte na konferencich nebo chatech k tomu
urcenym.

								Bez pozdravu  Lukas Burda
Lukas Burda
Email: burdal1@feld.cvut.cz