Vyvoj s PIC12C509

David Belohrad, ing. belohrad
Středa Březen 17 11:52:29 CET 2004

asi takto:
12C509 je nutna - male pouzdro, presne tolik pinu kolik potrebuji
problem: presne casovani v master systemu s nejakym toshiba ucontrollerem,
jedna se o upravu dat jeste pred tim, nez budou vyslane na docela dobrou
tiskarnu
stitku s carovymi kody.
jde mi o tohle: nehodlam to delat metodou pokus-omyl jeden za stovku...

jestli jsem to dobre pochopil, tak mi tim chcete naznacit, ze se to vlastne
dela touhle metodou. nebo se mylim? ono jedna vec je udelat program, ktery maka
v simulatoru a druha, ktery maka v realu, navic v te komunikaci jsou v
manualech hodne velke mezery a ja si proste neco potrebuji vyzkouset. jak mam
tedy udelat nahradu za 12F509, ktera neexistuje?
d.