ATMEL a USB

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:52:28 CET 2004

Ahoj,

>tak jsem trosku brouzdal po inetu a jevi se mi to USB
>zatim dost slozite.

Samotne USB je dost zlozite, ale soft v jednocipaku je
jednoduchy. Chce to mat ale aspon zakladny prehlad a
certifikovane identifikacne cislo vyrobcu od Microsoftu
pre driver v PC. Pri troche snahy sa da obist.

>Merim prechodove jevy. Nejde ani tak o velkou rychlost,
>ale spise o presne zachyceni deje v kratkem okamziku.

Ake rychle su tie prechodove javy? Radovo ms, us alebo ns?

> [...]
>svabu proti PC , tak by se dal celkem schopne vykreslit
>prechodovy dej na PC. Zatim tohle funguje tak ze to vsechno
>dela nekolik malych atmelu a  vysledek se posila pres RS 232.
>Jenze nastane-li prechodovych jevu v jednom kratkem okamziku
>mnoho, zaplni se pametove moznosti atmelu a neni kam ulozit
>data. O to mi jde.
>Ted to samozrejme zapisuje jen zmenove informace a analyzou
>se to zpracovava dal.
>V praxi to vypada tak ze jde jeden byte za minutu a pak
>najednou nekolik kil nebo mega, podle deje a rychlosti

Videl som dve riesenia. Jedno sa robi(lo) ako diplomka na
EF v BA. Malo to v sebe rychly prevodnik, niekolko FPGA
a 80C517 s pamatou. Vystup bol cez seriovy port do PC.

Druhe robila jedna tunajsia firma, ma to rychly prevodnik
jedno FPGA, RAM-ku 8KB a PIC. Vystup po seriovom port do PC.
To FPGA robilo on-line kompresiu dat, PIC sa staral len o
komunikaciu s PC. Rozmery toho modulu asi 10x10cm.

>Ale to jen na vysvetlenou.

Ja len kvoli rozsireniu prehladu o problematike.

>Priklonim se zase k atmelum a siemensum a PC necham jen
>na grafy. Bude to presnejsi a jistejsi.

No to je uz na Vas, ako to riesit.

>I tak dik za podporu.

Nie je za co.