Atmely

Karel Strobach kaes
Středa Březen 17 11:52:27 CET 2004

> Prvni rok, co jsem delal s x51 jsem mel pouze zeleny Teslacky
> katalog "Cislicove obvody" (tusim z roku 1990), k tomu free prekladac
> A51 a uplne to stacilo na vsechno.

Rada 8051 a Tesla? Co ta s tim mela spolecneho? Mel jsem dojem,
ze Tesla skoncila u 8048, ktery 'vyvinula' v dobe, kdy uz ho nikdo
nepouzival. A v tom katalogu byl napr. alespon zakladni popis SFR
registru, struktury prerusovaciho systemu, casovacu apod.?

Kdyz uz jsme u toho jak kdo zacinal, tak ke zvladnuti 8051 mi tenkrat
stacila tri cisla modreho AR, ktera se celkem asi na 10 strankach prave
'51-ckou zabyvala (mimochodem, stacila by i dnes - bylo to tam
dobre popsane). Ale pred tim jsem jiz mel zkusenosti napr. s onou
8048, Z80, 68xx apod.. Nakonec ten vycet jiz neni podstatny, prechod
na jiny procesor uz neni takovy problem. Ale zacinat na zelene louce pouze
s katalogovym listem, to IMHO neni ten pravy zpusob. Zduraznuji IMHO,
tedy dle meho nazoru.

s pozdravem
Karel Strobach
kaes@iol.cz