Snad se vam bude libit - PIC programator HW a SW

Tomas Beyer tomas
Středa Březen 17 11:52:27 CET 2004

Zdravim,

byl bych rad kdybyste se mrkli na http://www.beyer.cz/products.html a
http://www.beyer.cz/download.html

je tam SW i HW pro velmi levny programator PICu, spise nez o HW jehoz cena
se je asi 500 Kc, bych byl rad kdybyste mi napsali sve nazory na SW.

Jde o programator, ktery jsem napsal podle vlastnich zkusenosti s vyjojem na
PICech, tzn. ackoliv neni integrovan do MPlabu je prace s nim velmi rychla,
umi automaticky updatovat soubor, ktery je v nem nahrany takze v MPLabu jsou
potreba asi 3 stisky klaves k naprogramovani PICu, ktere trva asi 12s u
16F84...

CTR+F10 (preklad)
alt+TAB (preponout se do programatoru)
Enter (naprogramovani)

Predevsim mi slo o rychlost pri vyvoji, pokud nekdo z vas programuje 1000 Ks
denne, asi to nebude to prave... :o)
Radu 12Cxx... a jine PICy bubou v dalsi verzi...

Dalsi  zajimavou vecickou je to, ze dalsi verze pojede i pod NT a uz tahle
verze umi nahrat ruzne druhy ovladacu pro ruzne typy programatoru HW, klidne
vytvorim DLLka i pro jine programatory, jen musim vedet jake byste si
predstavovali...

Troufam si tvrdit, ze pro ICSP vzhledem k cene nic lepsiho (ani mensiho)
nenajdete.
Vim ze je to troufale trvrzeni a tak cekam, ze se do me pustite :o)

diky za nazory....

s pozdravem

tomas beyer

PS: za web se omlouvam, jeste neni uplne hotovy