Atmely

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:52:26 CET 2004

 Tuto knihu mam take, ale daleko lepe je to usporadane v knize Architektura
technicke vlastnosti jednocipovych mikroradicu 8051 od Ing. Milana Babaka a
Ing. Ladislava Chladka, vydala Tesla Eltos v roce 1991. Sice v te dobe jeste
nikdo neznal Atmely, ale je tam detailne popsany "klasicky" procesor 8051,
ze ktereho ty dnesni klony vychazeji. Doporucuji k nastudovani. Problem je,
ze se ta kniha neprodavala, byla vydana jako "ucelova neperiodicka
publikace" a rozdavala se na ruznych skolenich.
                                                                     Andel