Celeron

TomasR tomcopy
Středa Březen 17 11:54:05 CET 2004

Asi pred rokem jsem skladal znamemu PC. Mel celkem silene pozadavky na
konfiguraci za malo penez. Tak jsem setril kde se dalo a mimo jine i na
profesoru. Pouzil jsem Celeron 300 Slot 1 a pretaktoval jej na 466 Mhz. Pak
jsem to aplikoval jeste nekolikrat. Dodnes nebyla jedina reklamace. Pri
testech jsem to honil i vys, ale to uz pri delsi provozni dobe zavanelo
destrukci. Skutecne se musela proskrabnout jedna " nozicka " na desce. Byl
to tusim nejaky hardwarovy LOCK. Tato uprava se dala delat na Celeronech
Slot 1.  Verze PPGA pry uz tak nefunguji.

Tom