jisteni trafa v zasilovaci PIONEER II

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:54:02 CET 2004

Preji pekny den,
a omlouvam se, ze se k odpovedim z konference dostavam az ted, ale
nebyl jsem v praci.
	Takze: pojistka T2A jiz vydrzela. Ten valecek na vstupu trafa
bude asi spis filtr a to ze cvaka, muze byt zpusobeno tim, ze ma volne
jaderko.
	Rele na odpojeni reproduktoru zesilovac taky obsahuje, ale ten
je v jine casti zesilovace.

> Ja bych s tim oteviranim nepospichal, nebot
> 1. je-li trafo na 200 VA (byt zatizeno kapacitnim filtrem) v poradku,
>    nemel by byt zadny problem pripojit je k siti pres vhodne dimenzovanou
>    pojistku primo; prerusuje-li se pojistka s jinym trafem o stejnem
>    vykonu, je ta pojistka dimenzovana spatne
> 2. to rele muze napr. pripojovat se zpozdenim zatez, aby se zamezilo
>    lupnuti v reproduktorech po zapnuti - nebo jsou jeho kontakty opravdu
>    nekde v silove casti?

	Zjistil jsem ale, ze je prorazeny jeden z vystupnich tranzistoru a
jeste
	dva dalsi v jeho buzeni. Protoze oznaceni je mi nezname, tak se chci
	zeptat, jestli nekdo nevi, co jsou zac:
	prvni: je vykonovy tranzistor, ma oznaceni C2705, a kdyz jsem
zkousel
	tento tranzistor merit ve druhem kanalu zesilovace, tak je NPN.
	druhy: ma pouzdro tvaru TO92, ale vyssi. Ma oznaceni C3907 a je
zrejme
	NPN.
	treti: ma pouzdro TO220. Ma oznaceni A I I I I .  Je zrejme PNP.
	Pokud se nekdo setkal s timto oznacenim tranzistorum, dejte mi
prosim
	vedet.
		dik
				Petr Vojacek