jisteni trafa v zasilovaci PIONEER II

Roček David - Davro Elektronik davro
Středa Březen 17 11:54:01 CET 2004

Dobry den ,

vsechno to jsou tranzistory zacinajici 2S... :

2SC2705 --- NPN , NF-L , 150V , 0.05A , 0.8W , 200MHz , pouzdro TO92-velke
2SC3907 --- NPN , HiFi-NF-E , 180V , 12A , 130W , 30MHz , pouzdro SOT93
2SA1111 --- PNP , NF/S-L , 150V , 1A , 20W , 200MHz , pouzdro TO220

Dle Vaseho popisu tranzistoru to ale neodpovida - nepopletl jste nahodou
pouzdra u C2705 a C3907 ????

Vsechny by se meli dat bezne koupit -- napr. KERR Elektronik : 2SC2705 --
13,-Kc , 2SC3907 -- 115,-Kc , 2SA1111 -- 35,-Kc s DPH . Predpokladam , ze
vsechny budou skladem , mozno poslat postou na dobirku. Pokud je budete
chtit poslete mi e-mail na :  david.rocek@kerr.cz  .

S pozdravem

Roček David
KERR Elektronik s.r.o.