Opet plovouci kod

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:54:00 CET 2004

Hello Snail,

ned?le, 5. b?ezna 2000, you wrote:

SI> Rekl bych, ze zamenujete inteligenci se vzdelanim (mysleno v oboru
SI> kryptologie). Pokud by nekdo zacinal lustit doopravdy 'na zelene louce',
SI> tak samozrejme i jednoduchy kod ho bude stat znacne usili a zrejme se na to
SI> vybodne. Muze se ovsem stat, ze clovek zbehly v oboru pusti pres noc
SI> jednoduchy programek a cely ten Vas zazrak rozlouskne za pouziti hrube
SI> sily, obzvlaste, pokud se bude jednat o samorostly algoritmus typu "prvni
SI> XOR posledni AND prostredni".

Tak to te muzu uklidnit, ze tak rychle to nepujde. Mam zazipovany
program, ktery je chraneny heslem. Pokud vim, tak zip pouziva nejaky
podobny algoritmus, jaky jsi popsal. Uz mi tady bezi 2,5 mesice
program, ktery se snazi to heslo nalezt. Pouziva Brute Force metodu,
nastavil jsem, ze ma hledat heslo slozene z velkych, malych pismen a
cisel. Bezi to rychlosti 1,9Mklicu/s, je v polovine 7 mistneho hesla,
a pise, ze pobezi jeste 30dni.
Takze kdyz pouzijes nejake takove heslo slozene nahodne z pismen, cisel a bude
8 znaku dlouhe, tak to mas tak dobre zaheslovane, ze se ti do toho
jentak nekdo nedostane.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://www.bitest.cz/ales