Opet plovouci kod

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:54:00 CET 2004

V pripade plovouciho kodu (a nemusi tech kodu byt 10^90) je vyhoda, ze i
pokud rozlousknu zpusob kodovani, neni mi to v podstate k nicemu, protoze
pri dalsim pouziti ocekava prijmac jiny kod. A pokud ten kod nema nejakou
logiku (aritmeticka ci geometricka rada), je velka nahoda se trefit do
spravneho kodu a tudiz vystacis i z obycejnym XOR. Samozdremne cim delsi
bude prenaseny datovy blok a cim bude delsi kod, bude dekodovani obsahu
slozitejsi.

Proti sekere nebo C4 ti nepomuze sebelepsi kodovani:))).

Roman K.