Zilog

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:53:59 CET 2004

>Proc? Ma nejake nevhodnosti proti PICu nebo ATMELu?
>A jake?
>Delal li s nimi nekdo rad ziskam nejake drobne informace.

Zkuste si odpovedet na nasledujici otazky, jsou kladene spise z pohledu
drobneho kutila, nezli firmy se statisicovym rozpoctem na vyvoj:

1 Kde se daji koupit jednocipy Zilog?
2 Kde se daji koupit jednocipy Zilog pres pult, kusovky bez predchoziho
objednani?
3 Kolik stoji jednocip?
4 Kolik stoji programator?
5 Jsou take jednoduche programatory typu Urob si sam, soucastky rekneme do
100Kc?
6 Je publikovan programovaci algoritmus?
7 Jsou dostupne FLASH pameti, nebo si musim koupit jeste mazacku a trapit
se s EPROM?
8 Kde se da ziskat (makro)assembler pro jednocipy Zilog, kolik stoji?
9 Kdyz mi neco nebude fungovat, kde se mohu dovolat pomoci?

Abyste mel srovnani, tak pokud dosadite PIC misto Zilog, odpovedi budou:
1 Bylo by snadnejsi vypsat mista, kde je zakoupit nelze
2 GM, Asix...
3 100-200 (30-800, pokud vezmeme extremy)
4 ~6000
5 Ano, dokonce nekolik
6 Ano
7 Ano
8 www.microchip.com, vcetne simulatoru, IDE, zdarma
9 PICLIST

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/