Prenos na dlouhych vlnach ?

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:53:58 CET 2004

	OK - souhlasim.
	Predpisy a zákonná ustanovení viz stranky CTU nebo inspektoratu
	radiokomunikaci.
	Rozdeleni pasem viz tamtez

	O pásma dnes zuri doslova boj, takze ziskat volny kmitocet je
obrovsky
	problem. A to nejen administrativni ale i financni. Tusim, ze za
uzivani
	prideleneho kmitoctu se plati nemale castky. Vzhledem k tomu, ze
	puvodni dotazovatel to chtel resit co nejlevneji pochybuji, ze bude
	schopen platit desetitisicove castky mesicne.
	O povoleni by melo jit zazadat na Inspektorate Radiokomunikaci.

	Ono je vcelku hloupe postavit technicky naprosto dokonale zarizeni,
	investovat do nej spoustu penez a casu. A pak zjistit, ze ho nemohu
	pouzivat. Pouze na to jsem chtel puvodniho dotazovatele upozornit.
	A s lidma, kteri zakon dodrzovat nehodlaji, ja polemizovat nebudu,
	protoze to nema smysl. Ti totiz maji svou hlavu a budou si to delat
	po svem.
	To je vse, co jsem k tomu chtel napsat a na dalsi poznamky o
	buzeraci jiz nebudu reagovat. To co jsem tu napsal by mel vedet
kazdy
	radioamater.

		Martin - OK1UGA