autorske pravo a CD

Plsek Martin xplsek01
Středa Březen 17 11:53:57 CET 2004

     Jeste jsem necetl novy autorsky zakon, ale muj nazor je takovy, ze
kdyz si neco koupim, tak je to MOJE a mohu si s tim delat co chci -
samozrejme kdyz na tom nebudu chtit vydelavat. Jakekoliv zakonne braneni
kopirovani digi nahravek, ktere je z principu bezeztratove, je poslednim
zoufalim vzepjetim vydavacich agentur. Jedinou jejich moznosti je zvukove
nosice prodavat za takovou cenu a s takovymi vyhodami, ze zakaznik nebude
nucen zaznam kopirovat. Ale kdyz jedno CD stoji i 599,- tak to bych musel
byt VUL abych si to koupil.