[HW] TMS2716

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 11:53:56 CET 2004

Hi

Potreboval bych sehnat datasheet s programovacim predpisem pro TMS2716. Jedna se
o EPROM od TI, ale vyrabela ji i Motorola. Ma TRI slovy 3 napajeci napeti,
obdobne jako nechvalne proslula 2708.

Nez dostanu spoustu odpovedi typu "PROC POUZIVAS TAKOVOUHLE VYKOPAVKU" doplnuji,
ze existuje 300 kusu zarizeni s touhle EPROM, do chterych nechci sahnout, v nichz
ji potrebuji preprogramovat a racionalne je to jedine rozumne reseni.

Vyrabena byla na pocatku 80. let a mozna ze ji pouzily Slusovice v nekterych
svych zarizenich, takze opis datasheetu by mohl byt i v prastarych TESLA
materialech....
Prolezl jsem oebecnou knihovnu i NET, staci mi fotokopie datasheetu....

Predem diky

Hezky Den

   Jan Rehak

Web  : www.HW.cz