Prenos na dlouhych vlnach ?

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:55 CET 2004

On Thu, 9 Mar 2000, Tony Malecky wrote:

> Ovsem zapominas na noveho operatora... OSKAR
> SMS mimo spicku za 0.35 ve spicce 0.50 to uz neni tak hrozne ne?

Jiste - v tomhle pripade uz by to bylo velice pekne - ovsem - OSKAR
bude mit pokryti v 'lesich a stepich' nejdriv tak za dva roky - vzpomente
jak dlouho to trvalo ET nebo RM. Operatori se ohaneji vysokymi procenty
pokryti, ktere ale znamenaji pocet obyvatel nikoliv plochu uzemi.
Takze pokryti 90% muze klidne znamenat polovinu uzemi. A tyhle merici
stanice se davaji spis mimo mesta aby je tepelne vyzarovani moc
neovlivnovalo.

> Zda se mi to byt nejvyhodnejsi reseni, spolecne s nejakym bazarovym
> mobilem..

Obavam se ze bazarovy mobil asi nebude umet 1800 - sice je fakt ze
CM pouziva zatim stejne hlavne 900 ale casem se ta 18tistovka rozjede.
Kazdopadne pokud by to byl rozsahlejsi projekt, tak neni mozne spolehat
na nakupy v bazarech - odladi se to s urcitym typem mobilu a na nem to
pak pojede vsechno.

> sam jsem ted koupil nokii 2110 za 500... Oskar dava sim karty zadarmo, jen
> musis slozit zalohu na provedene hovory 1000kc..

No uz aby tu ten OSKAR byl - 2Kc za SMS je zlodejna.

> Ja sam prenasim informaci o teplote,ne o vetru, protoze nemam vhodny meric
> vetru na miste 800m nad morem, z krusnych hor. Ale to jde Radioamaterskou
> siti PR a tedy informace jen pro radioamatery...
> viz :
> http://www.qsl.net/ok0ni/
> To je prenosovy uzel ke kteremu to je pripojeno, popis samotneho dalkoveho
> teplomeru je na:
>  http://www.qsl.net/ok1hma/

Zajimave . Ten uzel je pak primo pripojen do inetu nebo je to jen soucast
PR site ? Jak je vlastne propojena PR s Inetem ?

|                             petrsi@jcu.cz                              |