3.3<->5V

Ing. Tomas Drajsajtl Drajsajtl
Středa Březen 17 11:53:55 CET 2004

>Existuji nejake bezne dostupne prevodniky logickych urovni dle subj?
>Zajimaji mne hlavne 5V->3.3V a obousmerne (3.3->5 by snad melo jit beznym
>HCT).

Nevim, co myslite tim bezne dostupne, ale minuly tyden
nam zrovna prisly 2 mesice po objednani z GESu
30 ks 74LVX4245, jeden tusim za asi 40 Kc (matne si
vzpominam a doklad ma nekde ucetni :).
Je to vlastne obdoba 74HCT245 v pouzdre SO-24 s tim,
ze brana A je 5V a brana B je 3V a ma to pro kazdou stranu
zvlast napajeni.

Obdobne se dela 74LVX3245 opacna a obvody 74LVXC3245
a 74LVXC4245, ktere maji urovne nastavitelne pripojenym
napajecim napetim, ale ty uz se nam nepodarilo sehnat
v desitkach kusu.

Ing. Tomas Drajsajtl; Digitus s.r.o.; http://www.digitus.cz
ICQ 61424839