CZ zvuk pro ATI, zachytavani videa ?

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:54 CET 2004

On Thu, 9 Mar 2000, Ing. Tomas Drajsajtl wrote:

> Nekdo tu psal, ze 32 MB ATI AIW128 nepotrebuje upravu zvuku,
> ze staci SW, ale 16 MB upravu potrebuje. I nove 16 MB karte
> staci SW.
>
> Mam jiny problem i na PII-450 MHz mi pri zachytavani videa
> (i MPEG-1 i AVI) nejak zlobi audio, je trhane. Pry pomuze
> zachytavat na jiny disk nez systemovy, ale zrovna jsem nemel
> zadny po ruce. Ma s tim nekdo zkusenost nebo jine reseni ?

Mam AIW128/32 , disk 13BG jedna partisna , PIII/500 - pri zachytavani
do mpeg takovy problem nemam - jen je vhodne pro zrychleni disku
enablovat DMA. Mam lae jiny problem - kdyz zachytavam cca 1,5 hod
zaznam do mpeg tak je na konci zvuk posunuty cca o vterinu.

|                             petrsi@jcu.cz                              |