CZ zvuk pro ATI, zachytavani videa ?

Ing. Tomas Drajsajtl Drajsajtl
Středa Březen 17 11:53:54 CET 2004

>Mam AIW128/32 , disk 13BG jedna partisna , PIII/500 - pri zachytavani
>do mpeg takovy problem nemam - jen je vhodne pro zrychleni disku
>enablovat DMA.

Uvidim doma, ale mam pocit, ze po instalaci systemu je to implicitne
povolene a nikdy jsem to nemenil. Disk je Ultra-ATA66 IBM.

> Mam lae jiny problem - kdyz zachytavam cca 1,5 hod
>zaznam do mpeg tak je na konci zvuk posunuty cca o vterinu.

To je spatne. Zkusim, jestli mi to bude delat taky. Treba to neni grafikou.
Jestli jo, je to pekne hloupe.

Ing. Tomas Drajsajtl; Digitus s.r.o.; http://www.digitus.cz
ICQ 61424839