CZ zvuk pro ATI, zachytavani videa ?

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:54 CET 2004

On Thu, 9 Mar 2000, Ing. Tomas Drajsajtl wrote:

> Ted jsem nasel nejaky FAQ:
>
> Q: Pri nahr?v?n? do MPEGu se zvuk se zpo?duje za obrazem.
> A: Zkontrolujte si, jestli je n?hodou nem?te framerate nastaven? na 24. Melo
> by tam b?t 25.

:-) - kdyby chybel snimek (4% snimku) tak by se to zpozdovalo asi o hodne
vic - 25 snimku samozrejme mam - tu konferenci 'misch' jsem precetl celou.
Zatim jedine reseni je grabovat softem do avi (softem co umi delit soubory
po 2gb) a pak to prevadet do mpeg offline - neco takoveho tam nekdo psal.

|                             petrsi@jcu.cz                              |