'51 s PWM

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:53:54 CET 2004

>Hmm, vdaka za napad. Ja som to vlastne nedomyslel s tym, ze som povodne
>chcel menit polohu
>(hoci len o maly kusok) v case radovo ms, ale to servo je vlastne pomale,
>tak sa mi tie dva casovace (ten od PWM a ten od polohy) nebudu byt (ze by
>isli priblizne na rovnako).

Jestli to teda neni uplne specialni servo... Mel jsem za to, ze sirka pulsu
je sice 0.5-2ms, ale perioda opakovani je asi o rad delsi. V servu je pak
nejaky prodluzovac pulsu. Tento system umozni prenos signalu pro nekolik
serv jednoduchym casovym multiplexem. Priznavam, ze to jsou vedomosti spise
teoreticke, nejslozitejsi model, co jsem postavil, byl Kolibrik na gumovy
pohon. Vysilacku nemel, to bych si musel vsimnout.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/