SDA30c164-2

Pavel Krejci xkrejcip
Středa Březen 17 11:53:53 CET 2004

Ahoj,
toto ma pro '51 napsany celkem slusne Skalicky ve sve knizce.
A jestli potrebujes programek na zepinani ledek, tak se ti ta
knizka urcite bude hodit cela. Je tam popis instrukcniho souboru
a spousta prikladu na programovani.
Pokud se tomu ale venovat nechces a je potrebujes tuto jednu
aplikaci, tak se ozvi jeste jednou a neco ti poslu.

Pavel