Ceske stereo

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 11:53:53 CET 2004

V praci ve skladu jsem nasel zaprasene video, jiz od pohledu spickovy
pristroj - lezelo tam a bylo nefunkcni.

Opravil jsem zdroj (to byla pekna fuska) a rozbehlo se to - huraaaaa !

Ale nefunguje tam cesky zvuk (CT1,CT2,NOVA,PRIMA jen sumi, zbytek kabelovky
hraje jak vino)

Muzete mi nekdo poradit jaky modul do toho koupit a hlavne jak a kam to
zapojit (nikdy jsem nic takoveho nepotreboval delat)

Jedna se o Hi-Fi STEREO S-VHS HQ video PHILIPS Match LINE
typ: VR 813/02W
jeste tam je napsano: WD 37 9237

Diky
Jakub Ladman

PS: Pokud se to dozvim jeste dnes bude to super, protoze bych to uz dnes
koupil - je mi zle a pro pripad ze me doktorka necha doma budu mit co delat.