win98 & fax

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:53:52 CET 2004

 Poprvé jsem chtěl v systému MS Windows 98 faxovat a ono to nešlo, řešení je
ale jednoduché
Vydáno dne (4.2.2000) / rubrika IT-TIPS-WIN

Poprvé jsem chtěl v systému MS Windows 98 faxovat (dosud jsem používal fax v
MS Windows 95 a MS Windows NT 4.0) a ono to nešlo. Vzhledem k tomu, že jsem
si tohoto nedostatku skutečně dlouho nevšimnul, je jen důkazem, že fax se
stává věcí poněkud nadbytečnou a vytlačovanou běžným e-mailem. Přestože je
řešení jednoduché, informaci o něm se v nápovědě MS Windows 98 nedočtete.
Takže jak na to: vše potřebné je na instalačním CD ve složce
/tools/oldwin95/message/. Je tu instalace MS Exchange i MicrosoftFax včetně
českého textového souboru s popisem. Zajímavé je, že se mi při instalaci
objevilo hlášení o nedostatku paměti a při následném spuštění MS Outlook
Express 5 se objevuje chybové hlášení o marném hledání knihovny
MAPISIMP.DLL. Vše ale funguje! Tak nevím...
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.