Ceske stereo

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 11:53:50 CET 2004

Halo lidi co je svama, ani jedna odpoved - s tim se setkavam prvne.
To to nikdo nevi?
Muze mi nekdo alespon poradit, za jakych okolnosti se pouziva kvaziparalelni
konvertor, a kdy jen smesovac?
Je mozne smesovac pouzit jak na mono tak na stereo pristroje (vzdyt stejne
jako 6,5 -1 = 5,5 plati i 6,75-1=5,75 [MHz])? - tak to je v nasi televizi a
ceske kanaly jdou jen mono, pritom na kabelu maji byt stereo obe CT
Diky moc
Jakub

Puvodni dotaz: