Prosba o vypomoc

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:53:49 CET 2004

Hello Mates,

?ter?, 14. b?ezna 2000, you wrote:

M> Zajimalo by me, jaka je uspesnost restartu tohoto systemu (?%).
M> Predpokladam,
M> ze ten rezidentni soft co taha za ten pin na paralelnim portu je schovan
M> pod prerusenim od casovace (55ms), pod alarmem CMOS hodin, ..., proste
M> pod jednim nebo vice prerusenim. V pripade zakousnuti pocitace se vsak
M> dost
Bezela mi na tom pocitaci BBSka, ktera byla cela dosovska. Uzpesnost
byla 100%. Do te dobym nez jsem to postavil, jsem musel obcas vecer
nebo o vikendu sednout do auta, a jet do prace zmacknout reset. Od te
doby jsem mel pokoj. I kdyz se pocitac kousl napriklad pri modemovem
spojeni, tak stacilo zavesit, a pockat az se pocitac zresetuje.

Ten program umel jeste jednu vec. Po spusteni s parametrem /t[minut]
program provedl po uplynuti [minut] reset. slo to zrusit prenastavenim
na 0 (/t0). Takze, kdyz jsem spoustel nejaky batak, ve kterem se mi to
kousalo, dal jsem na zacatek /t20 a na konec /t0, a kdyz se to nahodou
do 20ti minut neukoncilo, tak se zresetoval pocitac.

M> Specialne pod DOSem je obsluham celkem jedno, v jakem stavu je CS:IP
M> a zasobnik prerusovaneho procesu (mohou mit dokonce vlastni), a pokud
M> neni zakazano preruseni, jdou hardwarove vyvolat.

Hlidalo to nejake interupty (slo nastavit ktere). Nejsem programator,
takze do toho moc nevidim. Program ti muzu poslat, jestli chces, ma to
asi 30k vcetne dokumentace.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://www.bitest.cz/ales