ATI, zachytavani videa ? VYRESENO

Ing. Tomas Drajsajtl Drajsajtl
Středa Březen 17 11:53:48 CET 2004

Na radu z konference http://www.czechin.cz/misch/board.cgi?board=atitv-board
jsem vymenil desku s VIA BXToo za desku s IntelBX chipsetem.
Ted to nahrava bez problemu. Ta VIA asi ma nejake divne PnP,
popr. radic preruseni. Vsem trem PCI deskam (grafika,zvukovka,sitovka)
prirazovala IRQ11. Navic ve Windech nejelo rizeni IRQ,
hlasilo to chybu, ze se nepodarilo nacist data z miniportu IRQ.
Kdyz jsem zakazal v BIOSu IRQ11 pro PnP, nepriradilo se zadne.
S IntelBX (Gigabyte BX2000) ma kazda deska sve vlastni IRQ.

Navic se mi o 37% (!!!) zvedl pocetni vykon (SETI@home).

Ing. Tomas Drajsajtl; Digitus s.r.o.; http://www.digitus.cz
ICQ 61424839