vyhledavani kabelu

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:53:47 CET 2004

Ja jsem si pred casem taky neco podobneho zbastlil. Pokud to ma ale pracovat
dobre, je to uz horsi. Mam tam 2 cidla. Jedno napetove (2 plisky cca 2x1
cm), druhe proudove (civka z relatka i s jadrem a kusem polovych nastavcu).
Napetove cidlo neni presne, je to +- 5 az (nekdy) 10 cm. Proudove cidlo
funguje jen kdyz vedenim tece proud, staci 40W zarovka. Problem je s
citlivosti. Vystup mam na 2 ledky a v panelaku, kde skrz panely tecou bludne
proudy, se ta proudova ledka napul rozsviti v nekterych mistech i bez
vedeni. (Jen doufam, ze ten vliv elmg, smogu na cloveka jsou jen povery).
Potom to chce mit rizeni citlivosti (na tom jsem "usetril", prirozena
lenost) a jeste lepe misto ledek ruckovy indikator z magnetaku. Jednou jsem
hledal ve zdi vodovodni trubku, potreboval jsem se k ni dostat z 2. strany
zdi. Do trubky jsem pustil z trafa cca 10 A a pomoci civky na mic. vstupu
magnetaku (samosrejme s poctivymi indikatory a s rucnim rizenim urovne) jsem
ji nasel naprosto presne. Nebylo to ale v panelu, ale v poctive cihlove zdi.
Takze moznosti jsou. To schema mohu najit, ale stejne to bude chtit
vylepsit.
                            Vlada Andel, www.mirnet.cz/vaelektronik