SONY MemoyStick - pametovy Flash modul do kamer a veci SONY

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:53:46 CET 2004

ta USB ctecka by me zajimala. Prosim o podrobnosti (prilozeny soft, presna
cena, jestli je to mozne s danovym dokladem a pripadny termin dodani atd) na
zdvorak@chaos.cz
dik zdvorak

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.