vf filter

Peter BROSTL pbr
Středa Březen 17 11:53:44 CET 2004

zdravim,

bol by tu takyto problem:
Doma mame moznost prijmu 6 stanic TV z dvoch pozemnych vysielacov,
ktore su oproti sebe, t.j. jeden zo severa a jeden z juhu, pricom z kazdeho
su tri stanice. Preto som kupil dve sirokopasmove anteny, otocene voci sebe o 180 st.,
tieto mam zlucene pasivnym zlucovacom. Kedze kazda stanica prichadza s roznou urovnou,
pri zluceni sa stanice rusia. Najlepsie by bolo kupit 6 anten, nastavit rovnake urovne a zlucit,
ale to je financne narocne. Preto by ma zaujimalo nejake lacnejsie riesenie ako to dat dokopy.
Napadlo ma, ci sa neda pouzit nejaky filter, ktory by bol nastaveny pre kazdu stanicu, ktory
by pustil len jednu stanicu (rezonanc. obvod???), na vystupe nejaky nastavitelny utlm, takychto
by bolo 6, vystupy zlucene???

vdaka za prispevky...