KOMERCE: Osazovani PCB

Ing. Tomas Drajsajtl Drajsajtl
Středa Březen 17 11:53:42 CET 2004

>Pokud je to jeden radek na konci zpravy, ktera ma nejakou informacni
>hodnotu, tak mi to nevadi. Ale kdyby sem nekdo zacal posilat vylozene
>inzeraty na svoje stranky, nebo zbozi, nebo kdyby reklama za zpravou
>presahla velikost samotne odpovedi na dotaz, tak to by me asi vadilo.

...A to jsem mel i ja na mysli. Pokud je nejaky komercni odkaz v podpisu
zpravy, ktera je "k veci", da se to prehlidnout, ale to "Osazovani PCB"
byl inzerat, ktery tu snad nema co delat.

Papouchovo "navstivte nase stanky" mi nikdy nevadilo, protoze jeho
prispevky v konferenci maji smysl.

Ing. Tomas Drajsajtl; Digitus s.r.o.; http://www.digitus.cz
ICQ 61424839