DALLAS

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 11:53:41 CET 2004

> Zdravim vsechny bastlire,
>
> zkousel uz nekdo pripojovat cipy DALLAS 1990A na procesor
> 89c2051 ? Jak je slozite cteni z tehto cipu ?
> U DALLASu je sice navod jak to "51" cist, ale je to tam
> dost zmatene popsano.
> Je mozne primo pripojit cip
> na porty (s pullup odporem),kdyz potrebuju jenom cist ID kod ?

Jo je.
Mam to rochozene. Pouzil jsem kus kodu od Dallasu a chodilo
to na prvni spusteni. Jenom tusim v testu kontrolniho cisla je
jedna "chybicka". Da se velice lehce vyvolat stav, kdy CPU
nacte cely kod skladajici se z nul a potom mu vyjde CRC
(ktere bylo tusim taky nula). Tak jsem tam soupnul jeste test,
ze CRC nesmi vyjit nula, jinak ten cip odmitnu.
Pokud chcete zdrojak, muzu poslat.

Tomas Chvatal
firma EZOP
02/57320853