LASERova dioda

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:53:41 CET 2004

On Tue, 21 Mar 2000, Michal Leinweber wrote:

> A mohl bych Vas opet pozadat o zapojeni ?

Bohuzel link na laser jsem ztratil. Muzu rici jenom to, ze pouzivali tusim
amplitudovou modulaci s malou hloubkou a jeli to na seriovem portu , tedy
115200 bps. Vyse je to uz obtizne modulovatelne.

to co mame my je dost jednoduche, mam navrzeny tistak, schema musim
doklohnit a nekdo mi to musi vyrobit. Coz mi pripomina ze to ted mam
poslat mailem k vyrobe. Pak se to objevi na hw serveru.

obrazek jak to vypada v editoru mam , je to 1 vrstvy tistak.
Dam to na http://aldebaran.feld.cvut.cz/~xmyslik/irda

Lada

> 		McLEI

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/