C P E

Lubos Voros lubosv
Středa Březen 17 11:53:41 CET 2004

Ono to bolo na mna a "moj" klub v k torom je aj Kosta.Cakal som umyselne co
s toho vylezie a tusil som spravne. Uz zase neaka prasarna od p.
Kostolamskeho a spol.  Preto to bolo poslane do hw konferencie.
Nechapem jednu vec. Preco ste do klubu vstupovali, ked ste pre neho nic
nerobili. Chapem, ze su ludia aj pasivny, ale Kosto Vy ten typ nie ste. Ak
sa dobre pamatam, tak minuly rok, ked som Vam odmietol zabezpecit pocitac,
tak ste mi jasne povedali, ze o taky klub nemate zaujem. Aj to beriem, ale
potom by som bol radsej ticho a vystupil z takeho klubu. Zatial ste mi
neposlali ani jeden prispevok, ktory ste slubovali. Chapem, ze robite pre
hw.cz (a nie len pre neho) a prajem Vam to, ale CPE nebol zalozeny kvoli
peniazom ako hw. To ej ten rozdiel medzi CPE a HW.Ono to aj suvisi s
profilaciou jedinca. Pre mna nie je najvyssou prioritou CPE, robim to ako
hobby a ak viem niecim svojim pomoct, rad to urobim. Preto sa mu venujem ak
mam na neho cas. To ze sa to stalo hrou jedneho muza, co je aj hw server, to
zial nie je moj problem. Skor to svedci o inych veciach. Ak budem moct
prispiet svojimi vedomostami a skusenostami do CPE, tak to rad urobim aj
dalej.
Ak tvrdite, ze CPE je "moj" tak potom nechapem Vas mail do hw konferencie.
Stacilo poslat mail na klub a dostali by ste behom 15 min. odpoved. To ale
nebolo cielom Vasho mailu a vzhladom na Vase urcite kontakty to aj chapem,
len je skoda, ze tym zatazuje tuto konferenciu a ludi co s Vasimi "obchodmi"
nemaju nic spolocne. Som sice v Bratislave, ale neake informacie mam a som
presvedceny, ze to suvisi s Vasich povodnym odchodom z Amaterskeho Radia.
Na zaver len mozem podotknut, ze ak ste clenom klubu a urobite pre neho
aspon jednu desatinu ako som urobil ja, tak budete mat pravo na kritiku. Ak
chcete vratit peniaze, aj ked uz vyprsal jeden rok, tak mi dajte vediet a
slubujem Vam, ze ich dostanete spat. To plati pre vsetkych clenov klubu (len
tych co aj zaplatili). To clenske bolo zavedene hlavne preto, aby bola
motivacia pre clenov k aktivite. Kazdy klub moze fungovat len vtedy ak jeho
clenovia maju o neho zaujem.

S pozdravom Lubos Voros

PS: Ospravedlnujem sa p. Rehakovi, ze to preberam v tejto koferencii, ale
myslim si, ze tento mail mal pomoct prave nemu a ked uz sem bolo poslany,
tak sa slusi aspon odpovedat.