Komercni inzeraty a pravidla konference

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:53:40 CET 2004

Protoze se tu rozbehla debata o tom, zda jsou v konferenci pripustne
komercni inzeraty, tak odpovidam:

Ano jsou, je to v pravidlech a je tam, ze jsou povoleny v rozumne mire
a jen jednou na stejnou vec. Je pouze veci firmy, zda se chce
prezentovat timto zpusobem. Mnozi ale vubec nevedi nic o netikete a
tak jim to obcas odpustme.

Pokud se ale po tomhle tady zacnou objevovat inzeraty denne, zakazu to
a budu to postihovat, zatim mi to prijde unosne. Pokud nekomu ne
muzeme diskutovat mimo konferenci. Protoze podobne diskuse do
konference take nepatri. Takze ted nevim, jestli jsem se i ja
neprovinil, ale zase ja jsem spravce takze prece sam sobe nevynadam
:-)

Tomas Kouba