C P E

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:53:40 CET 2004

> Ono to bolo na mna a "moj" klub v k torom je aj Kosta.Cakal som umyselne
co
> s toho vylezie a tusil som spravne. Uz zase neaka prasarna od p.
> Kostolamskeho a spol.  Preto to bolo poslane do hw konferencie.

Vazeny pane,
smutne je, ze zajem o muj vstup do CPE klubu vysel z Vasi strany. Ano,
napsal jsem, ze o podobny klub jiz dale nemam zajem.
Ale nedivte se, tlachat nuzu stejne dobre v teto ci jine konferenci. A zde
se vetsinou tlacha k veci. Po vymene cca 10 mailu, v kterych jsem
po Vas chtel specifikaci planu, naplne ci predstav o cinnosti CPE klubu, a
dosta jen zaplavu nicnerikajicich frazi jsem to vzdal.
Ano Vy se opravdu komercne nechovate, jen jste si spletl epochy  -
feudalismus uz v Evrope skoncil.

O tom, ze bych po Vas chtel zabezpecit pocitac, ci coko-li jine pro mou
malickost opravdu nevim. S nabidkou pomoci redakci AR jste prisel Vy,
a po me specifikaci nastalo z Vasi strany trapne ticho. Na CPE klub (pardon,
na Vas, protoze nikoho jineho z CPE neznam)
jsem mel dale jednu prosbu, chtel jsem kontakt na cloveka, ktery  delal Vami
inzerovany (kdysi, v seru davnoveku) UHF datovy RTX.
Kontakt jsem nedostal s oduvodnenim, ze autor si nepreje byt zverejnen.
Timto nase komunikace skoncila.
Pokud mate selektivni sklerozu, rad Vam preposlu Vase temer rok stare maily
s touto problematikou.

Nevim, jakou 'uz zas nejakou prasarnu' jsem to prave nyni proved, ani nevim,
cim jsem se dotkl Vasi osoby,
ale mane me napada stare ceske prislovi o potrefene huse. Puvodni mail jsem
psal z jedineho duvodu. V threadu,
ktery jsem sledoval, se v jedne odpovedi objevilo Vase jmeno, tot vse. Jinak
bych po CPE ani nevzdech.
A svete div se, i kdyz jsem clensky poplatek uhradil  a nedostal slibovanou
ulitbu, roku 2000 jsem se pres tuto tezkou financni stratu dozil

A na zaver malou poznamku. Coko-li jste se doslechl o mem odchodu z AR je
pravda. Opravdu nejsem ochoten
delat zadarmo a urcite se nenecham za odmenu sikanovat. A pokud nekdo
porusuje autorsky zakon a presto se mi snazi zakazat
publikovani na webu ( www.hw.cz zvlaste) tak mi je lito, at je to AR, PE,
ST, KTE, ci jiny 'bulvarni' platek.
A jak jste jiste pochopil, nejsem clovek, ktereho zastrasi demonstrace sily,
snahy o zdiskreditovani a podobne praktiky,
Vam jiste (nejen z doslechu) dobre zname.
Duvody ukonceni me spoluprace s AR jsou ciste osobni zalezitost, nevim co
VAM DO NICH JE. Pokud ovsem
(jak jinak) to necinite v duchu hesla: 'Koho skyvu jis, toho pisen pej.'

Pevne verim, ze Honza Rehak Vam, za Vas duchaplny prispevek, bude vdecen.

S uctivym pozdravem   bla, bla, bla.......................

===============
VSEM SE OMLOUVAM ZA TUTO NECHUTNOU ZALEZITOST, OPRAVDU JSEM NECEKAL REAKCI
TOHOTO DRUHU

Kosta

kosta@iol.cz
             Kosta